Kapitel 1
Byrådet
§ 1. Furesø Byråd har 21 medlemmer.
Stk. 2. Byrådet vælger en borgmester og en viceborgmester, jf. § 6 i lov om kommunernes styrelse (i det følgende kaldt Styrelsesloven).
§ 2. De nærmere regler om forberedelse, indkaldelse og afholdelse af byrådets møder fastsættes i byrådets forretningsorden (i det følgende kaldt forretningsordenen), jf. § 2 i Styrelsesloven
Kapitel 2
Borgmesteren
§ 3. De nærmere regler om borgmesterens opgaver i forbindelse med byrådets møder fastsættes i forretningsordenen, jf. § 8 og § 30 i Styrelsesloven.
§ 4. Som øverste daglige leder af kommunens samlede administration varetager borgmesteren de funktioner, der fremgår af Styrelseslovens kap. 4.
Stk. 2. I sager, der hører under et udvalgs område, sørger borgmesteren for, at de nødvendige erklæringer fra udvalget bliver indhentet, inden byrådet træffer beslutning i sagen.
Stk. 3. Borgmesteren påser sagernes ekspedition, herunder at de ekspederes uden unødvendig forsinkelse. Borgmesteren kan forlange enhver oplysning af udvalgene og af de ansatte om sager, der er inden for deres område, og om sagernes ekspedition.
§ 5. Borgmesteren sørger for, at ingen udgift afholdes eller indtægt oppebæres uden fornøden bevilling, og at udgifter og indtægter bogføres i overensstemmelse med de af Indenrigs- og Sundhedsministeriet og af byrådet fastsatte regler. Hvis borgmesteren finder, at en disposition ikke har haft bevillingsmæssig hjemmel, forelægges spørgsmålet for byrådet.
Kapitel 3
Nedsættelse af udvalg og almindelige regler om udvalgenes virksomhed mv.
§ 6. Der nedsættes følgende udvalg:
- Økonomi og Erhverv
- Plan og Byudvikling
- Natur og Klima
- Kultur, Fritid og Idræt
- Børn og Skole
- Ældre og Sundhed
- Handicap, Social, Psykiatri og Beskæftigelse
§ 7. For hvert udvalg føres en protokol, hvori udvalgets beslutninger indføres. Beslutningsprotokollen underskrives efter hvert møde af de medlemmer, der har deltaget i mødet. Ethvert af disse medlemmer kan forlange at få sin afvigende mening kort tilført beslutningsprotokollen. Ved sager, der af udvalget skal fremsendes til en anden myndighed, kan medlemmet kræve, at den anden myndighed samtidig gøres bekendt med indholdet af protokollen. Medlemmet kan ved sagens fremsendelse ledsage sagen med en begrundelse for sit standpunkt.
§ 8. Hvis et stående udvalg agter at foretage dispositioner, der berører et andet udvalgs område, skal der inden iværksættelsen forhandles med dette udvalg. Hvis det er nødvendigt, skal Økonomi og Erhverv og borgmesteren inddrages i forhandlingen, jf. Styrelseslovens § 18, § 21, stk. 2 og § 31a.
§ 9. De stående udvalg drager omsorg for, at de bevillinger og rådighedsbeløb, der er tildelt udvalget, ikke overskrides. Udvalgene foretager indstilling til byrådet gennem Økonomi og Erhverv, hvis yderligere bevillinger er ønskelige eller nødvendige.
Kapitel 4
Økonomi og Erhverv
§ 10. Økonomi og Erhverv består af borgmesteren, der er formand for udvalget, samt 8 af byrådets øvrige medlemmer.
Stk. 2. Udvalget varetager den umiddelbare forvaltning af de områder, der i henhold til Styrelseslovens §§ 18 og 21 samt kap. 5 er underlagt det.
Stk. 3. Udvalget varetager den umiddelbare forvaltning af løn- og personaleforhold inden for ethvert af kommunens administrationsområder samt kommunens organisation. Udvalget fastsætter regler for borgmesterens og administrationens behandling af personalesager.
Stk. 4. Udvalget varetager kommunens økonomiske planlægning med henblik på at sikre en bæredygtig økonomi med en effektiv ressourceanvendelse. Udvalget har ansvaret for en samordnet løsning af kommunens planlægningsopgaver samt den overordnede anvendelse af kommunens ejendomme. Udvalget fastlægger de fælles planforudsætninger og bistår de stående udvalg med tilvejebringelse af det nødvendige grundlag for udvalgenes planlægningsopgaver. Udvalget fastsætter generelle regler for planernes udarbejdelse. Udvalget drager omsorg for udarbejdelse af økonomiske konsekvensvurderinger af de udarbejdede planforslag og foretager indstilling til byrådet om planforslagene. Udvalgets erklæring indhentes om enhver sag, der vedrører kommunens planlægningsopgaver, inden sagen forlægges byrådet til beslutning.
Stk. 5. Udvalget udarbejder forslag og foretager indstilling til byrådet om kommunens økonomiske styringsprincipper, jf. Styrelseslovens § 42 og revisionsregulativ.
Stk. 6. Udvalget varetager den umiddelbare forvaltning af
- Kommunens overordnede kommunikationsstrategi
- Kommunens ejendomme, herunder
- Drift og vedligeholdelse, som ikke er henlagt under et andet stående udvalg
- Gennemførelse, herunder udbud, styring og tilsyn, af alle kommunale bygge- og anlægsopgaver.
- Udvendig vedligeholdelse af alle kommunale bygninger og anlæg samt alle udearealer i kommunen uanset benyttelsesformål, som ikke er henlagt under et andet stående udvalg
- Nybyggeri
- Samtlige lejeaftaler, herunder lejeaftaler vedrørende kommunens ejendomme
- Beredskabsopgaver, for så vidt der ikke er tale om opgaver, der efter beredskabsloven er henlagt til umiddelbar forvaltning i den fælles Beredskabskommissionen
- Administration af lov om hotel- og restaurationsvirksomhed, herunder alkoholbevillinger
- Organisering af Borgerservice
- IT, digitalisering og innovation, herunder
- Beskyttelse af persondata
- IT-sikkerhed
- Tværgående innovationsprojekter
- Tværgående planlægning og prioritering af velfærdsteknologi
- Kommunens erhvervsservice vedrørende beskæftigelsesområdet
- Samarbejdet med erhvervslivet om erhvervsudvikling
- Erhvervsservice
- Turismeindsatsen
- Indvendig vedligeholdelse af bygninger samt tilknyttede udearealer under udvalgets område
- Inddragelse og høring af borgere og brugere samt brugerundersøgelser inden for udvalgets område
Stk. 7. Udvalget udarbejder forslag og foretager indstilling til byrådet om
- Overordnet prioritering og vedligeholdelse af kommunens aktiver
- køb, salg og pantsætning af fast ejendom
- Afholdelse af valg anlægsplaner og anlægsarbejder vedrørende kommunens ejendomme
- Renoveringsstøttesager m.m., hvor kommunen alene skal godkende lånoptagelse og stille garanti for lån til boligorganisationer og selvejende institutioner mfl. i henhold til lovgivning om offentligt støttet boligbygge
- Politikker, strategier og planer inden for udvalgets område, herunder kanal- og servicestrategi
- Generelle udspil ved effektiviseringer og nye løsninger på tværs af kommunen med sigte at fremme god borgerservice og effektiv drift.
- Generelle strategier og politikker for borgerinddragelse og samskabelse
- Ejendomsbehov, herunder anlægsforslag inden for udvalgets område
- Stk. 8. Udvalget forhandler i nødvendigt omfang med et stående udvalg, inden der iværksættes
- foranstaltninger af væsentlig betydning inden for det stående udvalgs område.
§ 11. Økonomi og Erhverv fastsætter regler om
- indberetning fra den kommunale administration med henblik på udvalgets udøvelse af budget - og bevillingskontrol, jf. § 12
- i hvilket omfang kommunens værdier skal forsikres
- kommunens udbud og indkøb herunder sikre grønne indkøb og sociale klausuler
§ 12. Økonomi og Erhverv fører tilsyn med
- at forvaltningen af økonomiske midler sker i overensstemmelse med byrådets beslutninger og i øvrigt på forsvarlig måde
- at forvaltningen af kommunens kasse- og regnskabsføring er forsvarlig
- at de bevillinger og rådighedsbeløb, der er vedtaget på årsbudgettet eller ved særlig beslutning, ikke overskrides uden byrådets samtykke
- at kommunens arkivalier bliver opbevaret forsvarligt
- løn- og ansættelsesforhold for personale i selvejende institutioner, jf. Styrelseslovens § 67
Kapitel 5
De stående udvalg
§ 13. Plan og Byudvikling består af 5 medlemmer.
Stk. 2. Udvalget varetager den umiddelbare forvaltning af kommunens opgaver vedrørende byudvikling, fysisk planlægning, arealanvendelse og bebyggelsesregulering, herunder opgaver vedrørende:
- Administration af planlovgivningen og eksisterende planer, ekspropriationer og dispensationssager
- Udstyknings- og bebyggelsesplaner
- Servitutter og deklarationer
- Administration og myndighedsudøvelse i henhold til byggelovgivningen
- Byfornyelse og boligregulering
- Arkitektur og byrum
- Indretning af torve og pladser
- Udvikling af lokalsamfundene
- Mindre indvendig vedligeholdelse af bygninger samt tilknyttede udearealer under udvalgets område
- Inddragelse og høring af borgere og brugere samt brugerundersøgelser inden for udvalgets område
Stk. 3. Udvalget udarbejder forslag og foretager indstilling til Økonomi og Erhverv og byrådet om
- Politikker, strategier og planer inden for udvalgets område
- Kommuneplanlægning
- Lokalplaner til fastlæggelse af rammerne for offentlige og private bygge- og anlægsarbejder
- Statens og regionens forslag til rammer for kommunens fysiske planlægning, samt samarbejde med andre kommuner i regionen om den fysiske planlægning
- Byudviklingsprojekter
- Ejendomsbehov, herunder anlægsforslag inden for udvalgets område
§ 14. Natur og Klima består af 5 medlemmer.
Stk. 2. Udvalget varetager den umiddelbare forvaltning af kommunens opgaver på det klima- og miljømæssige område, herunder opgaver vedrørende:
- Biodiversitet, mere vild natur, naturgenopretning og naturpleje
- Sikre en sammenhængende indsats for at skabe en CO2 neutral kommune i tæt dialog med borgere, foreninger og virksomheder bl.a. som opfølgning på arbejdet i DK2020
- Miljøbeskyttelse, naturbeskyttelse, jordforurening og råstoffer
- Rene vandløb og søer samt håndtering af regnvand
- Naturfredning og administration af beskyttelseslinjer m.v. i henhold til naturbeskyttelsesloven
- Vejvæsen
- Affald, genanvendelse og renovation
- Kloakforsyning, varmeforsyning og vandforsyning
- Trafikinfrastruktur, herunder kollektiv trafik
- Forbedre kollektiv trafik, udbredelse infrastruktur til CO2 neutral transport
- Hyre-, rute- og fragtbilkørsel
- Inddragelse og høring af borgere og brugere, samt brugerundersøgelser inden for udvalgets område
Drift og vedligeholdelse af
- kommunal forsyningsvirksomhed
- rekreative områder
- tekniske anlæg, der ikke er henlagt til et andet udvalgs område
- vedligeholdelse af veje samt arealer, der ikke er henlagt til et andet udvalgs område
- mindre indvendig vedligeholdelse af bygninger samt tilknyttede udearealer inden for udvalgets område
Stk. 3. Udvalget udarbejder forslag og foretager indstilling til Økonomi og Erhverv og byrådet om
- Politikker, strategier og planer inden for udvalgets område
- Ejendomsbehov, herunder anlægsforslag inden for udvalgets område
- Takster for forsyningsvirksomheder, institutioner og anlæg inden for udvalgets område
§ 15. Kultur, Fritid og Idræt består af 5 medlemmer.
Stk. 2. Udvalget varetager den umiddelbare forvaltning af kommunens opgaver vedrørende kultur, fritid, idræt, herunder opgaver vedrørende:
- Forsamlingshuse
- Kulturhusene
- Bibliotekerne
- Museumsforhold
- Kulturskolen
- Musikaktiviteter, herunder Musikskolen
- Teater- og biografforhold
- Kunstudstillinger/gallerier
- Fritids- og kulturtilbud til unge
- Ungepanel
- Ungekulturmiljø
- Fritidsaktiviteter
- Fritidsvejledningen
- Tilskud til foreninger ud over folkeoplysningsloven
- Overordnede retningslinjer for opgaver, der henhører under det udvalg, som byrådet har henlagt opgaver til efter § 35, stk. 2, i folkeoplysningsloven (Folkeoplysningsudvalget), herunder fritidsaktiviteter for børn og unge, tilskud til idrætsforeninger og børne- og ungdomsorganisationer samt voksenundervisning
- Aktivitetsbestemt drift af kulturhuse, idrætsanlæg, fritidsfaciliteter mfl. under udvalgets område
- Udlån og udleje til arrangementer af lokaler i kommunale bygninger til aktiviteter, der ikke er omfattet af folkeoplysningsloven
- Mindre indvendig vedligeholdelse af bygninger samt tilknyttede udearealer under udvalgets område
- Inddragelse og høring af borgere og brugere samt brugerundersøgelser inden for udvalgets område
Stk. 3. Udvalget udarbejder forslag og foretager indstilling til Økonomi og Erhverv og byrådet om:
- Politikker, strategier og planer inden for udvalgets område
- Ejendomsbehov, herunder anlægsforslag inden for udvalgets område
§ 16. Børn og skole består af 7 medlemmer.
Stk. 2. Udvalget varetager den umiddelbare forvaltning af kommunens opgaver vedrørende pasningstilbud og skole, herunder opgaver vedrørende
- Dagtilbud og dagpleje, herunder selvejende dagtilbud, som byrådet har indgået driftsoverenskomst med og private dagtilbud underlagt byrådets tilsynsforpligtelse efter dagtilbudsloven
- Særlige dag- og klubtilbud efter serviceloven
- Tidligt forebyggende indsats, herunder pædagogisk og psykologisk rådgivning og vurdering (PPR) samt anden specialpædagogisk indsats
- Sundhedspleje
- Opgaver vedrørende folkeskolen, herunder FFO
- Opgaver vedrørende private fritids- og klubtilbud, som Byrådet har indgået aftale med
- Specialundervisning, herunder inklusion
- To-sprogs indsatsen inden for udvalgets område
- Ungdommens Uddannelsesvejledning
- Ungdomsskolen
- Tilbud om ungdomsuddannelse
- SSP (samarbejde mellem Sociale myndigheder, Skole og Politi)
- Ungdomsuddannelsesrettede aktiviteter og samarbejde med erhvervsliv og erhvervsskoler
- Forberedende Grunduddannelse
- Transport af skolebørn med særlige behov
- Mindre indvendig vedligeholdelse af bygninger samt tilknyttede udearealer under udvalgets område
- Inddragelse og høring af borgere og brugere, samt brugerundersøgelser inden for udvalgets område
Stk. 3. Udvalget udarbejder forslag og foretager indstilling til Økonomi og Erhverv og byrådet om:
- Politikker, strategier og planer inden for udvalgets område
- Ejendomsbehov, herunder anlægsforslag inden for udvalgets område
§ 17. Ældre og Sundhed består af 7 medlemmer.
Stk. 2. Udvalget varetager den umiddelbare forvaltning af kommunens opgaver på ældre- og sundhedsområdet, herunder opgaver vedrørende
- Tilbud til ældre, herunder hjemmepleje, plejecentre, visiterede ældreboliger, rehabiliteringscentre, dagcentre, aktivitetscentre samt tilsvarende tilbud til ældre, som byrådet har indgået driftsoverenskomst eller anden aftale med
- Hjælpemidler
- Sundhedsfremmende og forebyggende indsats, herunder hjemmesygepleje
- Kommunal genoptræning og vederlagsfri fysioterapi
- Forebyggende og tryghedsskabende indsats
- Samarbejdet med Seniorråd
- Kommunal tandpleje til børn og unge samt omsorgstandpleje
- Mindre indvendig vedligeholdelse af bygninger samt tilknyttede udearealer under udvalgets område
- Inddragelse og høring af borgere og brugere, samt brugerundersøgelser inden for udvalgets område
Stk. 3. Udvalget udarbejder forslag og foretager indstilling til Økonomi og Erhverv og byrådet om:
- Politikker, strategier og planer inden for udvalgets område
- Ejendomsbehov, herunder anlægsforslag inden for udvalgets område
§ 18. Handicap, Social, Psykiatri og Beskæftigelse består af 7 medlemmer.
Stk. 2. Udvalget varetager den umiddelbare forvaltning af kommunens opgaver på handicap-, social- og psykiatriområdet, herunder opgaver vedrørende
- Samarbejde med boligorganisationerne bl.a. om udviklingen af den boligsociale indsats, indsatsen mod fattigdom og negativ social arv
- Tilsyn med boligorganisationer og selvejende institutioner mfl. i henhold til lovgivning om offentligt støttet boligbyggeri
- Aftaler med boligorganisationerne om anvisning og boligsociale aktiviteter
- Den generelle socialpsykiatriske indsats for udsatte borgere i samarbejde med civilsamfund, Handicaprådet, pårørende m.fl.
- Rådgivning og støtte mv. samt ydelser efter serviceloven til børn, unge og voksne med særlige behov
- Tilbud til børn og unge oprettet efter den sociale lovgivning, herunder tilsvarende private og selvejende institutioner, som byrådet har indgået driftsoverenskomst eller anden aftale med
- Tilbud til voksne med nedsat fysisk/psykisk funktionsevne eller særlige behov, herunder dag- og døgntilbud, socialpædagogiske tilbud og specialiserede uddannelses- og beskæftigelsestilbud samt tilsvarende selvejende og private tilbud, som byrådet har indgået driftsoverenskomst eller anden aftale med
- Styrket samarbejde med pårørende
- Lov om aktiv socialpolitik kapitel 10, om hjælp til husleje, sygebehandling, børn og flytning
- Samarbejdet med Frivilligcenter herunder partnerskabsaftale
- Mindre indvendig vedligeholdelse af bygninger samt tilknyttede udearealer under udvalgets område
- Inddragelse og høring af borgere og brugere, samt brugerundersøgelser inden for udvalgets område
Stk. 3. Udvalget varetager den umiddelbare forvaltning af kommunens opgaver vedrørende beskæftigelse og integration, herunder administration af
- Lov om en aktiv beskæftigelsesindsats
- Lov om aktiv socialpolitik (dog ikke kapitel 10)
- Lov om dagpenge ved sygdom eller fødsel
- Pensionsloven, herunder afgørelser om pensionsydelser inden for førtidspensionsområdet, og lov om individuel boligstøtte
- Beskæftigelsesrettede opgaver efter integrationsloven og ydelser knyttet hertil (dog ikke §§ 35- 39)
- Målrettet indsats for integration af udsatte unge
- Kommunens overordnede integrationspolitik, herunder initiativer, der sikrer at borgere med anden etnisk baggrund end dansk får mulighed for at deltage på lige fod i skole-, arbejds-, fritids- og kulturlivet i Furesø Kommune
- Lov om danskundervisning til voksne udlændinge
- STU (Særligt Tilrettelagt Ungdomsuddannelse)
Stk. 4. Udvalget udarbejder forslag og foretager indstilling til Økonomi og Erhverv og byrådet om:
- Politikker, strategier og planer inden for udvalgets område
- Opførelse af nyt støttet boligbyggeri og renoveringssager for boligorganisationer og selvejende institutioner mfl. i henhold til lovgivning om offentligt støttet boligbyggeri
- Ejendomsbehov, herunder anlægsforslag inden for udvalgets område
Kapitel 6
Sundhedsråd
§ 19. Furesø Kommunes repræsentant i det regionale sundhedsråd er borgmesteren.
Stk. 2. Stedfortræder for borgmesteren i sundhedsrådet er formanden for Ældre og Sundhed.
Stk. 3. Stedfortræder for formanden for Ældre og Sundhed i sundhedsrådet er næstformanden for Ældre og Sundhed.
Kapitel 7
Vederlag
§ 20. Næstformanden for Økonomi og Erhverv modtager et årligt vederlag, der udgør 3,81 % af borgmesterens vederlag
Stk. 2. Formanden for Plan og Byudvikling modtager et årligt vederlag, der udgør 17,50 % af borgmesterens vederlag. Næstformanden for Plan og Byudvikling modtager et årligt vederlag, der udgør 3,81 % af borgmesterens vederlag
Stk. 3. Formanden for Natur og Klima modtager et årligt vederlag, der udgør 17,50 % af borgmesterens vederlag. Næstformanden for Natur og klima modtager et årligt vederlag, der udgør 3,81 % af borgmesterens vederlag
Stk. 4. Formanden for Kultur, Fritid og Idræt modtager et årligt vederlag, der udgør 17,50 % af borgmesterens vederlag. Næstformanden for Kultur, Fritid og Idræt modtager et årligt vederlag, der udgør 3,81 % af borgmesterens vederlag.
Stk.5. Formanden for Børn og Skole modtager et årligt vederlag, der udgør 17,50 % af borgmesterens vederlag. Næstformanden for Børn og Skole modtager et årligt vederlag, der udgør 3,81 % af borgmesterens vederlag.
Stk. 6. Formanden for Ældre og Sundhed modtager et årligt vederlag, der udgør 17,50 % af borgmesterens vederlag. Næstformanden for Ældre og Sundhed modtager et årligt vederlag, der udgør 3,81 % af borgmesterens vederlag.
Stk. 7. Formanden for Handicap, Social, Psykiatri og Beskæftigelse modtager et årligt vederlag, der udgør 17,50 % af borgmesterens vederlag. Næstformanden for Handicap, Social. Psykiatri og Beskæftigelse modtager et årligt vederlag, der udgør 3,81 % af borgmesterens vederlag.
Stk. 8. Formanden for Børn og Unge-udvalget, der nedsættes i medfør af § 18 i den sociale retssikkerhedslov, modtager et årligt vederlag, der udgør 6,08 % af borgmesterens vederlag.
Stk. 9. Formanden for det udvalg, som byrådet har henlagt opgaver til efter § 35, stk. 2, i folkeoplysningsloven (Folkeoplysningsudvalget) modtager et årligt vederlag, der udgør 3,04 % af borgmesterens vederlag.
§ 21. Viceborgmesteren modtager et årligt vederlag, der udgør 5 % af borgmesterens vederlag.
Stk. 2. For medlemskab af Økonomi og Erhverv og af de stående udvalg modtager medlemmerne et årligt vederlag på 3,04 % af borgmesterens vederlag. Formændene og næstformændene for udvalgene modtager ikke vederlag efter denne bestemmelse.
Stk. 3. For medlemskab af Børn og Unge-udvalget, der nedsættes i medfør af § 18 i den sociale retssikkerhedslov, modtager medlemmerne et årligt vederlag på 3,04 % af borgmesterens vederlag. Formanden for udvalget modtager ikke vederlag efter denne bestemmelse.
Stk. 4. Kommunalbestyrelsens medlemmer ydes et fast vederlag efter reglerne i § 16 i lov om kommunernes styrelse samt bekendtgørelse nr. 1325 af 13. november 2025 om vederlag, diæter, pension m.v. for varetagelsen af kommunale hverv
Kapitel 8
Stedfortræder
§ 22. Bestemmelsen i styrelseslovens § 15, stk. 2, fraviges sådan, at borgmesteren indkalder stedfortræderen til førstkommende møde i Byrådet, når borgmesteren får meddelelse om eller på anden måde får kendskab til, at et medlem vil være forhindret i at varetage sine kommunale hverv på grund af sin helbredstilstand, graviditet, barsel eller adoption, varetagelse af andet offentligt hverv, forretninger eller lignende, uanset om hindringen forventes at vare kortere end en måned. Medlemmerne skal hurtigt og så vidt muligt give borgmesteren meddelelse om deres forfald.
Stk. 2. Bestemmelsen i styrelseslovens § 28, stk. 2, fraviges sådan, at valggruppen ved et udvalgsmedlems forfald kan indkalde en stedfortræder, uanset om forfaldet forventes at vare kortere end en måned.
Stk. 3. I medfør af styrelseslovens § 28, stk. 3 bestemmes, at den valggruppe, der har indvalgt et udvalgsmedlem, der må forventes at blive erklæret inhabil i forhold til en sag, der skal behandles af udvalget, kan bestemme, at et andet medlem i givet fald indtræder i udvalget ved sagens behandling.
Kapitel 9
Ændringer i vedtægten og ikrafttræden
§ 23. Denne vedtægt træder i kraft den 1. januar 2026.
Stk. 2. Forslag til ændringer i vedtægten skal undergives 2 behandlinger i byrådet med mindst 6 dages mellemrum. Ændringer i vedtægten skal indsendes til Ankestyrelsen, jf. styrelseslovens § 2, stk. 3.
Således vedtaget på byrådets møder den 26. november 2025 og den 4. december 2025.
Ole Bondo Christensen
Borgmester
Henrik Studsgård
Kommunaldirektør
Kontakt
Byrådssekretariatet
Stiager 23500 Værløse