Nordea har oprettet en særlig telefonlinje til mennesker med et usynligt handicap
I stedet for at ringe til Nordeas kundeservicenummer på 70 33 33 33 kan personer med et usynligt handicap ringe på 70 22 13 14. Telefonnummeret tager hensyn til, at det for blandt andre ord- og talblinde kan være svært at holde rede på numre med mange ens tal.
Mads Skovlund, bankdirektør med ansvar for Nordeas danske privatkunder og landechef i Nordea Danmark fortæller i nyheden fra Nordea bl.a.:
"Alle kan have spørgsmål til privatøkonomien eller drømme at spare op til. Og i Nordea skal alle vide og mærke, at de er velkomne, præcis som de er. Vores vigtigste opgave er at hjælpe vores kunder bedst muligt. Derfor er jeg rigtig glad for, at vi igen går foran – nu med en dedikeret telefonlinje, så vores kunder med behov for særlig støtte ved, at de bliver mødt med hensyn og forståelse i den anden ende.”