Kort beskrivelse
Med relevante cases får du indsigt i mulighederne for at øge din synlighed og tilstedeværelse på nettet og et indblik i den digitale værktøjskasse. Dagen resulterer i en handlingsplan for din virksomhed, hvor du bliver i stand til at måle effekten af din online indsats. Du vil få lagt en online markedsføringsplan, der vil løfte din virksomhed til næste niveau på kun én dag.
Forløbet giver dig indblik/kendskab til:
- Markedsføring og online salg samt de muligheder der findes
- Den digitale værktøjskasse:
- Google Ad Words
- SEO
- Sociale medier
- Nyhedsbreve
- Remarketing
- Måling af effekten af din online markedsføring
Du vil som del af forløbet modtage individuel sparring til din virksomheds markedsføringsplan.
Det får du ud af at deltage:
- Indsigt i forskellige kanaler og hvad de er gode til
- En plan for, hvordan man selv kommer i gang med online markedsføring
- Introduktion til gode værktøjer, som kan hjælpe din digitale marketing
Målgruppe
For ejere eller marketingansvarlige i SMV’ere. Forløbet henvender sig til ejere og marketingansvarlige i detailhandlen. Din virksomhed skal være mindst 3 år gammel.
Tidspunkt
Tirsdag d. 16. marts 2021, kl. 9.00 - 16.00
Sted
Lille scene, Kulturværftet, Allegade 2, 3000 Helsingør
Arrangør
Erhvervshus Hovedstaden
Kontakt
Erhvervskonsulent
Flemming Ipsen
Stiager 2
3500 Værløse
Tlf.: 7235 5454
Mail: flei@furesoe.dk
Christina Elmetofte
Stiager 2
3500 Værløse
Tlf.: 7216 5663
Mail: che2@furesoe.dk