Michael Bay

Michael Bay Olsen, Furesøbad

På Furesøbad er arbejdsopgaverne alsidige og mange, og derfor har Michael Bay Olsen bred erfaring med mange forskellige mennesker, som han har hjulpet i virksomheden i de snart 30 år, han har været der. Det er denne erfaring, han blandt andet vil trække på, når han rådgiver virksomhedsledere som ledermetor i Jobcenter Furesø.

”Jeg har en masse positive erfaringer med de mennesker, der er kommet her, og jeg har set, hvordan de har udviklet sig ved at komme i arbejde. Én af de vigtigste erfaringer, som han har fået med over årene, er, at matchet mellem virksomhed og medarbejder skal være det rigtige. Det gør sig gældende i enhver ansættelse men det er især vigtigt, mener han, når man har med mennesker på kanten af arbejdsmarkedet at gøre.

”Som virksomhed skal man være helt sikker på, at man har noget at tilbyde dem, der kommer ind på arbejdspladsen. Det kan man blandt andet komme nærmere ved at tage en samtale med den borger, der ønsker at få job, så man sammen får klarlagt, om der er det rette match mellem de arbejdsopgaver, arbejdsgiveren kan tilbyde, og den kommende medarbejder,” lyder det fra Michael Bay Olsen.

Det er også i en indledende snak, man kan få en fornemmelse af, om borgeren faktisk har lyst til at arbejde for virksomheden. For hvis ikke lysten er der, bliver det ikke en god oplevelse, mener han.

Sparring indenfor:

  • Rekruttering
  • Fleksjob
  • Fastholdelse
  • Fysiske udfordringer
  • Psykiske udfordringer
  • Virksomhedspraktik/løntilskud
  • Flygtninge og udenlandsk arbejdskraft
  • Elever
  • Skånejob
  • Implementering af CSR-strategi
  • Straksaktivering

Kontakt Michael:
Telefon: 29 65 06 62
Mail: mbo(snabela)furesoebad.dk

Del: