Hjem Borger Dagtilbud, skole og unge Skoler 10. klasse på Egeskolen

10. klasse på Egeskolen

Egeskolen er Furesøs 10. klasseskole, der ligger i Jonstrup.

Alle er velkomne, og tilmelding er ikke nødvendig. Mødet holdes på Lyngholmskolen, Hvilbækgårdsvej 1, 3520

Egeskolen modtager hvert år mange unge mennesker fra Furesø, men også fra de omkringliggende kommuner. Fælles for eleverne er, at de alle har et ønske om at udvikle sig. Det kan være i nogle fag, personlige kompetencer, præsentationer / fremlæggelser, selvtillid, selvværd, arbejdsvaner, struktur og strategi i forhold til skolearbejde mm.

Vi arbejder ud fra en grundtanke om, at alle har brug for gode strategier både i forhold til det faglige arbejde, men også i andre af livets forhold. Vi forsøger at hjælpe den enkelte elev med at finde hensigtsmæssige og realistiske strategier, så de unge har større mulighed for at starte sin ungdomsuddannelse med at være i fagligt og mentalt overskud.

Tilmelding

Tilmelding til 10. klasse og ungdomsuddannelser sker normalt via optagelse.dk inden 1. marts. Ønsker du at høre mere om mulighederne for optagelse efter 1. marts, så er du meget velkommen til at kontakte skolen.

Egeskolen

Jonstrupvangvej 150D
egeskolen@furesoe.dk

Hold dig opdateret, og giv os feedback