Hjem Borger Bolig Bo trygt - indbrudsforebyggelse Et tryggere Furesø - Fælles indsats mod indbrud

Et tryggere Furesø - Fælles indsats mod indbrud

Furesø er en tryg kommune at bo i og drive virksomhed i - og det skal den fortsat være. Derfor er der stor opmærksomhed fra kommunens og hele byrådets side på at tage det lange seje træk med at få det samlede antal indbrud i kommunen bragt væsentligt ned.

I Furesø Kommunes indsats for forebyggelse af indbrud indgår en udvidet samarbejdsaftale med Nordsjællands Politi om forebyggelse af indbrud. Helt i ånden med Furesø-Visionen, skal borgere, de lokale fællesskaber samt ansatte i kommunen og politiet stå sammen mod indbrudstyvene.

I fællesskab skal vi sætte ind med initiativer, der kan dæmme op for antallet af indbrud i kommunen.

Gode råd og hjælp

Her på hjemmesiden kan du læse om de indsatser og tiltag, vi gør for at få nedbragt antallet af indbrud. Du kan også få gode råd om, hvad du kan gøre for at mindske risikoen for indbrud i eget hjem.

Hvis du oplever noget mistænkeligt i dit lokalområde, så kontakt politiet på tlf. 114.

Sådan gør du det svært for tyven

Grundsikring af din bolig

Skal du snart på ferie?

Skal din nabo på ferie?