10 vildt sjove fodboldlørdage i Bybækhallen

Lørdag den 16. oktober begynder efterårssæsonen af Sjov Lørdag – et gratis fodboldtilbud til alle unge i Furesø mellem 10 og 15 år.

Sjov Lørdag er tilbage – en ny sæson, men samme koncept. Karsten Rasmussen, Furesø Fritidsvejledning og arrangør af Sjov Lørdag, forklarer: ”Vi har glædet os ekstra meget til at komme i gang med Sjov Lørdag i år. Sidste år blev vi nødt til at lukke ned midt i sæsonen på grund af Corona, hvilket vi var meget ærgerlige over – men det var nødvendigt. I år håber vi på bedre held.”

Fodbold hver lørdag i efteråret

Vil du øve din teknik inden for fodbold eller lave tunnel på dine venner? Så tag dine venner under armen og dine indendørssko i hånden og mød op i Bybækhallen allerede fra lørdag den 16. oktober kl. 18-21.

For 11 år i træk gennemføres Sjov Lørdag i Bybækhallen i Farum, og som vanligt står lokale drenge klar som trænere til at aktivere gruppen af unge, som møder op til Sjov Lørdag. Målgruppen er aldersgruppen 10 til 15 år.

”Vi spiller fodbold, hygger os og har det sjovt. Vi spiller indendørs fodboldkampe og miniturneringer, og alt foregår i trygge og professionelle rammer. Fodbold og idræt er generelt en god platform for fællesskab og nye venner. Herigennem kan man skabe glæde og tolerance sammen med sine venner og forhåbentlig opleve et fællesskab på tværs af dagligdagens udfordringer og tanke ny selvtillid”, forklarer Karsten Rasmussen.

Sjov Lørdag er et samarbejde mellem Furesø Fritidsvejledning, Furesø Boligselskab og SSP Furesø og finder sted alle lørdage i Bybækhallen fra den 16. oktober – 18. december kl. 18-21.

Om Sjov Lørdag

• Sjov Lørdag er et tilbud til alle unge mellem 10 og 15 år.
  • Fra lørdag den 16. oktober 2021 og frem til og med lørdag den 18. december 2021 er der Sjov Lørdag kl. 18-21 i Bybækhallen. Det er gratis at deltage, og man skal blot møde op. Husk skiftesko og tøj til at spille fodbold i.
  • Sjov Lørdag er et samarbejde mellem Furesø Fritidsvejledning, Furesø Boligselskab og SSP Furesø i Farum Midtpunkt.
  • Læs mere om Sjov Lørdag på: https://www.facebook.com/sjovlordagfarum
Unge drenge spiller fodbold til sjov lørdag

Sjov lørdag

Sjov Lørdag tilbyder indendørs fodboldtræning i Bybækhallen på udvalgte lørdage kl. 18 – 21 i perioden efterår til forår for alle unge mellem 10 og 15…