Topbillede til fanebladet borger

Hvis du vil klage over din hjemmehjælp

Picto Anmeld
Hvis du er utilfreds med den hjælp, du modtager i dit hjem, har du mulighed for at klage - men vi anbefaler dig at tale din leverandør eller Visitationen om din utilfredshed først. På den måde får du ofte løst tvivlsspørgsmål både nemt og hurtigt.

Du kan klage over hjemmehjælpen, hvis du

  • er uenig i Visitationens vurdering af dit behov for hjælp
  • mener, at du ikke har fået en ordentlig sagsbehandling
  • mener, at du ikke får den hjælp, der fremgår af afgørelsen
  • mener, at hjemmehjælpen ikke udføres på en tilfredsstillende måde.

 

For at din klage kan blive behandlet hurtigst muligt, er det vigtigt, at du ved præcis, hvad du er utilfreds med. Følg denne vejledning:

  • Hvis du ikke mener, at du får den hjælp, du er bevilget til, eller hvis du ikke mener, at hjælpen bliver udført tilfredsstillende, skal du kontakte din leverandør af hjemmehjælp.
  • Hvis du ønsker at klage over en afgørelse, der er truffet om din hjælp, skal du kontakte Visitationen.
  • Hvis du ønsker at klage over sagsbehandlingen i Visitationen, skal du kontakte lederen af Visitationen.
Sidst opdateret 31. maj 2017

Kontakt

Center for Social og Sundhed

Stiager 2
3500 Værløse
Tlf.: 7235 4000
Skriv til os via Digital Post (borger)

Skriv til os via Digital Post (virksomhed)

Visitationen

Stiager 2
3500 Værløse
Tlf.: 7235 5630

Bemærk, fax modtages ikke længere, send i stedet via digital post.

Skriv til os via Digital Post

Åbningstider

Alle hverdage 8-15

Find Visitationen på Krak